Kunde inte hålla mig tills ikväll =)


Nej precis, allt är så bra med bäbisen.
Hjärtat slog så fint och allt va bra, bäbisen börja nu att ta allt järn från mig sa barnmorskan så jag ska köpa järntabletter att äta..
Va så härligt att lyssna på hjärtljudet så man vet att allt är okej =)

Nu är Wilma här, hon ligger bara i hallen och vänta på att Mamma och Kalle ska hämta henne.
Kl. 13 ska vi kolla på lägenheten med uteplats, men vi kommer nog inte ta den eftersom den är där den är men man vet ju aldrig.
Älsklingen kommer hem när som helst, han fick sluta tidigt idag för att det va lugnt och så är han ledig i morgon =)
Trist ändå för jag jobba, men men.

Mamma å Kalle är klara vid halv 4 så vi ska stå där och möta upp dom och sedan mot IKEA =)
Jag beställde kläder åt bäbisen för länge sedan men det vart något strul så idag ha jag fått att det är bara hämta dom på affärn.
Herregud ha så mycket nu så behöver inget mera, men detta är vintermössa, vantar och lite sånt där som vi inte köpt ännu så det passa kanon =)
Sedan beställde jag nappflaskor också, det va så billig och det är dyrt att köpa annars.
Nästan hundra kronor för en och när jag beställde 6 för 160 så det va kanon =)
Så nu ha vi nästan allt tills h-n kommer, det som fattas är skötväska, byrå och lite små saker som salvor och oljor.
Ha varit ute i bra tid, känns skönt faktiskt.

Nej nu kommer Älsklingen, bye bye!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: JONNA

ååh!! Skönt att höra att h-n mår braa och allt :D

2008-07-23 @ 20:11:34
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Mumsan

Tjing...

Vart beställer du dessa billiga saker ifrån?

/JOhanna

2008-07-23 @ 21:07:43
URL: http://mumsans.blogg.se/
Postat av: Mumsan

Jo och en sak till...Vad skönt att höra att allt vara bra med bäbisen...

2008-07-23 @ 21:11:17
URL: http://mumsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0