Ledig dag =)


Hur underbart som helst, såååå himla skönt.
Ska till sjukgymnasten kl. 12.45 så får se vad hon säger, Jag själv hoppas på sjukskrivning fram till semestern men det kommer det inte bli så ska inte ens tänka på det.

Jobbade igår och såg då att nästa tisdag ska jag jobba med en ny tjej och en kille som inte gör något alls.
Då får dom sätta in extra personal eller så är jag sjuk den dagen, för min rygg klarar inte det.
Jag kanske ha tur att någon byter med mig, men hur stor är den chansen då...

På fredag kommer svärmor, jätte roligt =)
Vi skulle ju åka till Mamma på fredag, men då åker vi på lördag istället så skjutsa svärmor oss dit.
Peter fick ledigt från jobbet på måndag så då kan vi stanna hos Mamma ändå till på måndag =)

Ha verkligen frågat ALLA om katterna nu och ingen vill ha dom, så vad gör vi...
Får väl sätta ut dom på annons då, men då ska vi ha bra betalt så vi vet att dom hamna hos någon som tar hand om dom och inte blir orm mat eller något annat dumt.
F-n det svider i hjärtat och tänka på att vi inte kan ha kvar dom, neeeej jag blir så ledsen.
Vill ha kvar dom, då flytta jag hellre till något där dom kan vara ute.
Ska kolla på lägenheter nu på en gång, kan inte ta bort katterna det hugger i hjärtat och bara tänka på det.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0