Ledig =)


Underbart skönt, vakna dock innan klockan ringde.. Hehe 1 minut innan.
Så jag klev upp och ha ringttil dom vi hyr av, för vi vill ha lägenhet med uteplats och det finns en ledig.
Så ska kolla på den framöver, tyvärr så ligger den nära moster och grannhuset med en "förredetta" kompis.
Jäkligt synd, men ska iallafall kolla på den så får vi se hur den ser ut.
Kan ju hända att vi blir kär direkt och tar den också =)

Ska på mödra kl. 10.00 idag, längtar så man får höra hjärtljuden =)
Mamma å Kalle hämta mig där, sedan ska vi dit och då ska jag ha Wilma medans dom ska iväg och äta lunch och åka båt.
Så då ska jag ut och gå lite tänkte jag, roligare då man ha hund.
Sedan ska vi på Ikea och handla sängen till bäbisen =)
Åååå denna dag kommer bli så bra.

Nej dags att duscha och göra sig klar, ÅTERKOMMER ikväll.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!!!

2008-07-23 @ 08:34:04
URL: http://junitjejen.se
Postat av: JONNA

gillar du inte din moster? ;p

2008-07-23 @ 09:49:14
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0