Lördag Kväll...


Vänta på att Peter ska komma hem, han jobba på Bite Line så han ha pizza med sig som vi ska äta =)
Jag fick gå tidigare ikväll så jag hann med bussen, sååå snällt.
Ha gått bra att jobba idag, trots timmar.
Gick och köpte mig en kyckling sallad som jag smaska på och sedan sov jag ett tag, men det va ju så varmt så man höll på att flyta bort.
Bara i morgon kvar av denna helg, sluta 17 underbart.

Peter va på Birsta igår efter jobber, köpte video och digital kamera =)
Vi hade inget av det och ville ha det så då passa han på, fick ett väldigt bra pris på allt.
Tur man ha en bra Sambo som kan prata för sig =)
Sedan va han på coop, dom hade jätte fint set jag sett förut och igår köpte Peter det.
Spjälsängsskydd, sängkläder samt en lekfilt med jätte fint motiv på =)
Fint när allt är i samma, skoj skoj.
Vill så gärna börja inreda barn rummet, kommer bli så fint.

Nu kommer snart Älsklingen, bra för jag är hungrig som en varg *ASG*

Natti Natti

Love You Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0