Måndag


Ooooooooo så trött jag va då jag skulle kliva upp, trodde inte jag skulle orka.
Hatar att kliva upp på morgonen, speciellt denna tid.
Ha läst tindningen och gjort mig klar, så finns inget att göra tills bussen går 6.44...
Så då tänkte jag passa på att slänga in ett inlägg, sluta 17 idag *SUCK*
Men 1 timme rast och så ha jag nog friskvård 1 timme idag.
Så ska sova 1 timme på rasten och på friskvården sitter jag ute =)

Hoppas man jobba med någon bra idag, fast som jag skrev igår är de ingen bra ordinarie kvar och sedan bara vikarier.
Ska inte klaga, bra att vikarier finns så man får semester.
Men då ska dom jobba och inte sitta på arslet också, jag kommer därimot inte jobba som jag gjort förut.
Min rygg klarar inte det, jag tänker jobba lugnt och så skiter jag i om klockan tickar iväg och vi inte är klar innan lunch.
Ska bli så roligt att se på Fredag kväll hur det blir, då sluta jag ju 20 och de som inte är gjort tills dess ja det skiter jag i.
För dom vikarierna börja tidigt i sommar och borde veta vad som ska göras.
Så börja dom inte lägga folket så vadå kl. 20 sluta jag och det som inte är gjort efter det är ju inte mitt problem.

Börja gruva mig för att inte havande ska gå igenom, men va f-n det borde det göra.
Tror dom jag ska orka jobba in i det sista med foglossningar, nej tack.
Om det inte går igenom då får läkaren sjukskriva mig, det är lättare att det går igenom säger dom.
Ja ja efter semestern måste jag jobba 5 dagar och sedan vara hemma och det ska jag vara, för jag orka knappt nu och hur ska det då bli sedan.
Nej fy så less jag är, efter mamma ledigheten ska jag inte tillbaka till vården.
Det säger jag nu och sedan kommer jag sitta där iallafall, uscha vill inte det.
Vill göra något annat, men vad?
Plugga? Nej det vill jag inte och der är väl det enda typ om jag ska kunna göra något annat.
Får se hur det blir, kanske skaffa barn så ofta så jag slipper börja jobba =)
Nej gud så hemskt, så skulle jag aldrig kunna göra.
Skaffa barn för att slippa jobba, nej det är inte rätt mot barnet.

Nej nu ska jag göra något vettigt innan jag ska dra mig till bussen, ha en bra dag!

Älskar Dig Peter och Bäbisen våran =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0