Ont ont och åter ont..


 

Ryggen värker som aldrig förr, vet inte vad jag ska ta mig till.
Igår kväll trodde jag att jag skulle dö, visste inte vad jag skulle göra.
Ha ringt barnmorskan nu på morgonen och hon va upptagen så hon ska ringa upp mig då hon ha tid =)
Hoppas hon kan ge något råd, fast i värsta fall blir jag sjukskriven =(
Vill inte det än, finns inga vikarier på jobbet och det känns förj-vligt.
Men som alla säger, jag måste tänka på mig själv och skita i andra för en gångs skull.
Va ju hemma i slutet av förra veckan för ryggen, så vill inte vara hemma i helgen.
Peter tycker jag ska vara hemma, efter det han såg igår med ryggen höll ju på att ramla så ont gjorde det.
Men jag vägra vara hemma i helgen, det går inte.
Hoppas nu att barnmorskan snart ringer, så jag kan få råd eller något.

Katja är så gullig, skicka sms och säger att jag måste ta det lugnt.
Hon som varit chef på äldreboende, tänk om hon kunde bli min chef hur bra vore inte det =)


Ledig idag iallafall, så ska ner på banken och betala kläderna till bäbisen vi beställt och sedan kanske det blir en tripp med Älskling och kolla runt lite.

Varmt varmt och åter varmt är det idag också, uscha hata när det är sånt här väder.

Man blir helt slut och orkar knappt något...


Är i vecka 20+3 nu =)
Halva tiden ha gått och nu är det bara hoppas tiden går fort.

Älskar att vara gravid, men längtar så enormt mycket efter våran lill bäbis.

Vad ska man göra?
Vänta är det värsta jag vet, men barnmorskan va ju upptagen så det är bara att vänta hon har ju andra än mig också.

Älskar Dig Peter - Amor Vincit Omnia



Kommentarer
Postat av: JONNA

håller med dig, den här värmen är fan för mycke ju :( det kan väl iaf komma lite vindar då o då..



hioppas de löser sig emd ryggen, låter inge bra :/



ta hand om digh vännen. puss o krams

2008-07-04 @ 11:22:17
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0