Rygg j-vel


Är så förbannat j-vla less på denna rygg, ont hela hela tiden.
Så blir hemma idag IGEN, uscha vad ska dom på jobbet tycka och säga...
Fast ha jag ont så är det inget jag kan göra åt, ha semester snart och då får jag vila =)
Önska jag tog semester tidigare, men men nu är det för sent.
Efter semestern måste jag iallafall jobba någon enstaka dag innan jag kan gå på havande om jag nu får de.
Måste fixa papperna och skriva dom och skicka in, kan inte vänta så länge till för då kan det bli för sent.

Så idag ska jag bara vila och vila och hoppas ryggen blir bättre.
Prata med pappa igår och kanske dom kan ta katterna iallafall, annars blir det att avliva dom eller något.
Ha satt ut dom på blocket men ingen nappar så lika bra att ta bort annonsen, vet inte hur vi ska göra.
Blir galen av att tänka på det hela tiden också, så hoppas pappa och dom tar dom men det är en liten chans tyvärr.

Nästa vecka ska vi åka och handla säng och skötbord till bäbisen =)
Lite tidigt kanske tycker vissa, men mamma och kalle ha semester då så dom ska skjutsa oss och då måste vi passa på för det är inte så roligt att åka buss med alla saker.
Så det blir skoj att få hem lite mera saker, men det är inget vi ska sätta upp fören katterna är borta.
Känns hemskt att behöva ta bort dom, men som jag sagt tidigare bäbisen går före och så är det.

Dags för Tessan att fika och sedan ska jag vila och glo på tv om det finns något att se vill säga.
Middag idag då?
Ja det återstår att se vad det blir..

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0