Skit Väder...


Så jävla äckligt varmt, fy fan.
Vidrigt att ens va ute, det går fan knappt.

Ska ner till stan kl. 16 och bli intervjuvad av Sundsvalls Tidning, snälla är så less på detta.
Ingen bild iallafall ska det bli i tidningen, vill inte det.
En intervjuv går jag med på, men inge mera.
Det va skoj förra året, men nu är det gammalt och det är inge roligt längre.
Efter det blir det nog mat på stan och sedan hem, helt slut sedan igår.
Vi träffa Katja och hennes kille Patrik, himla skoj.
Katja hade gått ner i vikt, säkert 20-30 kilo.
Jätte snygg va hon, roligt att äntligen få träffa henne och Patrik va en kanon kille så hoppas det håller.
Vi ska försöka ses något mera innan hon åker hem, men sedan kommer hon ju ner fler gånger =)
Hoppas hon och barna flytta ner, då ha man en toppen vän där att umgås med.
Hon är helt underbar, så himla go tjej *LOVE*

Nej dags att duscha och göra sig redo, hoppas kläderna hinner torka innan jag ska åka annars vet jag inte om jag åker.

Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarmt och ÄCKLIGT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0