Söndag och ännu en tråkig kväll väntar!!!


Vaknade i morse och vi fikade och sedan myste och såg på film, sedan tänkte vi vila men så blev det inte så efter ett tag klev vi upp och så duschade vi =)
Sedan la sig Älsklingen på soffan för att vila och jag satt mig i fotöljen och somna jag med.
Han ska åka och jobba, börja kl. 17 och jag ska inte göra något speciellt.
Inget att se på tv, uscha kommer ha sååå tråkigt ikväll.

Inte hört något om katterna än heller, hon som skrev verka inte va så intresserad för då hade hon ringt tycker man.
Så nu är det bara hoppas på hon som Pernilla vet =)

Se ni min nya design?
Snygg va?
Tack Anna som gjort den, jätte bra =)

Återkommer ikväll, lär ju skriva igen eftersom jag kommer ha såååååååååå tråkigt.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0