Sovit dåligt


På grund av oron med katterna, Pernilla ska kolla idag på hennes jobb med alla om det finns någon som vill ha katter.
Sedan ska hon fråga sin syster och be henne fråga alla på sitt jobb, vi är verkligen desperata nu...

Jag är hemma från jobbet idag med, ryggen är inte bättre.
Blir nog kanske hemma resten av veckan också, är ledig helgen.
Lika bra att vara hemma när man ändå fått karens, så kan jag vila och ta det lugnt så jag klara nästa vecka för då är det jobb alla dagar utom onsdag och då ska jag till barnmorskan och sedan kommer mamma å kalle.
Dom ska åka med medvind båten och när det är klart hämta vi Peter på jobbet och sedan direkt till Ikea för att köpa bäbisens säng samt tillbehör och så tänkte vi köpa skötbord på en gång =)
Roligt att få hem lite saker, men det är inget som ska upp fören katterna är borta.

Vet inte alls vad jag ska göra idag, är tråkigt att bara vara hemma också och inte jobba.
Man blir rastlös och det finns nada att göra, men lika bra ändå att vara hemma och vila.
Ha inte så många jobb dagar kvar nu innan semester och det ska bli underbart att vara ledig ett tag.
Måste ner på försäkrings kassan och hämta papper också, men vet inte om jag vill åka när jag är hemma från jobbet det blir väl ett jävla liv om någon skulle se mig.
Fast å andra sidan måste jag ju, får väl göra det senare idag eller senast denna vecka iallafall.

Kanske ska ta å vila en stund till, klockan är inte så mycket än.
Ska lägga mig i soffan och glo på film =)

Älskar Dig Peter, Du Är Helt Underbar!!!

           Såååååååååå vacker =)

Du kommer bli en TOPPEN pappa, du är redan så underbar och prata med h-n hela tiden och är så mån om att h-n ska ha det bra och det kommer bli kanon sedan när h-n väl kommer =) *Älskar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0