Uppe med Tuppen...


Mmmmm skulle ha börjat halv 9 idag, men då börja jag halv 8 istället och går 1 timme tidigare =)
Så segt att jobba till 5 så sluta 4 istället, mycket mycket bättre.
Ska då träffa Älsklingen på stan och sedan Moster, Tomas och Anette, vi tänkte äta på gatufesten och sedan kolla lite.
Blir inge sent för vi ska upp i morgon bitti och jobba, sedan jobba jag hela helgen... SUCK...

Vill inte jobba mera nu, räknar ner dagarna till semester och sedan vill jag inte jobba mera innan bäbis kommer.
Ha så ont i ryggen hela tiden, uscha det tar på krafterna och speciellt då man inte kan sova riktigt.

Jobba med kanon personal idag, så det känns himla skönt.
Dom förstå verkligen att jag ha ont och inte kan lyfta och hålla på, känns himla bra att man jobba med dom =)

Just ja tur jag kom på det nu, måste betala kläderna idag jag beställt.
Får inte dom skickade fören dom är betald, så måste göra det idag.
Eller förresten är ledig på fredag så jag gör det då, för idag blir det stressigt.
På fredag får det bli =)

Vi måste göra oss av med katterna också =(
Tråkigt, men det går inte att ha kvar dom.
Maja tycker inte om barn, så det kommer inte funka sedan och då är det bättre att få iväg dom nu.
Sedan katter och en nyfödd bäbis nej tack det kommer inte funka, dom kan hålla på och leka och råka springa över h-n i sängen nej nej det funka inte.
Känns himla jobbigt att ta bort dom, men finns ju inge val.
Bäbisen går före och jag kan inte leva på katterna och skita i att skaffa barn för det, synd bara att ingen vi känner kan ta dom.. För dom flesta ha 2 katter själv, allergisk eller så ha dom barn och då funka det inte heller.
Så vad ska vi göra? HJÄLP OSS!!!

Är sååååååååå trött, vill fortsätta sova.
Får göra det på rasten idag, tänkte vila då och sedan friskvård ut och gå.
Fredag ledig, då blir det sova ut och sedan banken och betala kläderna =)
Sedan blir det tidig morgon hela j-vla helgen, men ha timmar på lördag då tänkte jag möta Älsklingen på stan en sväng sedan åka på jobbet och sova innan jag börja igen.
Kvällen på lördag blir inge skoj, jobba då med 2 vikarier den ena är jätte bra men den andra.
Han gör inget, man måste säga åt honom hela tiden vad han ska göra och så är jag inte som person att jag kan säga åt folk vad dom ska göra.
Så på lördag kommer man få slita som ett djur, mindre skoj.
Kommer va sur och elak känner jag på mig, eller så kanske jag till och med säger åt honom att jobba och göra något.

Dags att börja göra sig klar och dra mot bussen som tar mig till jobbet, ska ringa Älsklingen först =)
Längtar efter dig, du här i min mage.
Mamma å Pappa älskar dig.

Kommentarer
Postat av: JONNA

ahaa, jag förstår :D hehe!;)



det är bra, säg till personjäveln som inte gör nått! kramkram


2008-07-02 @ 07:33:24
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0