Världens Bästa Älskling!


Ja det ha jag verkligen, när jag kom hem idag hade han dammsugat, skruvat ihop kattställningen, spjälsängen och lill bordet och pallarna =)
Samt diskat, så himal skönt att komma hem va det fast det är det alltid när jag vet att han är hemma och man jobbat hela dagen.
Så vi ska fixa bäbisens rum nu och göra fint, kommer bli så bra.
Ska flytta datorn till vardagsrummet också, är mycket att göra nu.

I morgon kväll ska vi på bil bingo med mamma och kalle =)
Skoj skoj, hoppas det inte är så varmt bara för då skiter jag i det tror jag.

Nej nu ska vi fortsätta med rummet, bilder kanske kommer =)

Älskar Dig Peter - Världens Underbaraste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0