=(


Vad hände då jag skulle se film vi hyrt?
Jo dom hade glömt att lägga i filmen, suck.
Så fick ta en film hemifrån som man sett tusen gånger, är hungrig nu också.
Inte ätit middag, åt lunch vid 1 tiden och sedan ha jag inte varit hungrig.
Men nu börja jag bli sugen på något, men inget som vi ha hemma *Som vanligt*
Blir så less när jag får sug efter något, då duget inget annat.

Köpte jordgubbar på stan förut, ha ätit men måste ju spara till Peter också om jag kan.
Eller så äter jag upp dom, hehe han kommer inte säga så mycket för han vet att när jag får sug efter något måste jag ha det så han kommer förstå.
Får väl köpa mera i morgon..

Måste hitta något att äta..
Varma mackor? Nej finns inga tomater..
Macka och varm oboy? Nej oboyen är slut =(
Beställa hem mat? Nej onödigt när det finns hemma!
Soppa? Nej inte sugen på det!!
Pirog? Nej det e jag less på!!!
Honungsmelon? Jaa det får väl bli det då, Jippi vilken Middag...

Älskling Saknar Dig


              image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0