=( För denna vecka...


Jobba ALLA dagar utom onsdag, suck suck.
Men blir fina pengar när det är midsommar, enda positiva.

Efter jobbet idag va jag till P på hans jobb, åt middag och hämta förstoringen på ena ultra kortet som han hämtat =)
Blev lite suddigt, men våran bäbis syns iallafall och det är huvudsaken.
H-n är såååå underbar, längtar tills h-n är här hos oss.
Pappsen kommer skämma bort h-n så himla mycket, det ha redan börjat *LER*
Han jobba ikväll, kommer hem vid halv 12 =( Sover nog kanske då, men bruka vakna till när han kommer innanför dörren...

Vi är lediga tillsammans på Onsdag, underbart.
Det händer mycket sällan nu, tyvärr.
Men det är bra att han får jobba mycket, mer pengar att shoppa för senare =)

Linda ha inte fått än heller, tiden hennes gick ut i fredags och dom andra 2 ungarna ha kommit exakt 1 vecka tidigare.
Så hon borde få när som helst, han verka trivas i hennes mage.
Vi måste planera in en resa dit snart också, får ta det när lillen kommit och allt är lite lugnare där.
Är ju oftast också när jag jobba helg är P ledig och när han jobba är jag ledig, men snart ska han börja jobba 7-16 och då är det inga helger eller kvällar om han inte själv  tar på sig extra och det kan han inte göra varje helg.
Isåfall ska han försöka jobba kvällar och helger då jag jobba, för då spela det ingen roll.

Är i vecka 17+6 nu, strul det dära.
Det ändras och jag räkna fel hela tiden, men nu stämmer det för hon på ultra sa det så lita på henne =)
Så snart är halva tiden avvärkad, skönt men ändå så är det underbart att vara gravid och jag kommer vara det fler gånger i livet TRO MIG!!!
Linda ha sina barn tätt och samma med brorsan, vi vill också ha tätt mellan våra.
Fast det vet vi ju inte hur det blir sedan, kanske tar lång tid innan jag blir gravid igen och sedan kanske vi ändra oss och vill vänta... Nej nu ska jag inte tänka på det, ska tänka på denna bäbis nu =)

1 år och 4 månader förlovade idag, tiden ha gått fort.
På tal om förlovning, ringen börja bli trång vet inte om det är fingrarna som svulligt eller jag som gått upp i vikt.
Så måste nog snart hänga den runt halsen, trist men måste innan den är alldeles för liten så jag måste knipsa av den =(
Då måste vi köpa nya och det vill jag inte..

Ha så ont i ryggen vissa dagar att jag bara vill ligga kvar i sängen och inte kliva upp, hur ska jag orka jobba hela sommaren till den 11:e augusti då jag går på semester?
Hoppas jag orka, för det är svårt att få tag på vikarier fast å andra sidan skulle jag bli sjukskriven så är det inget jag vill för vill ju helst jobba så länge jag orka.
Ska försöka stå ut till semestern och efter det, sedan får vi se hur länge till det blir.
Ska prata med barnmorskan nästa gång vi ska dit, hur länge innan man måste söka havande.
Ska iallafall vara hemma 1 månad innan, även om jag orka jobba.
För vill kunna vila ut och förbereda innan h-n kommer, 1 månad säger dom på jobbet också.
Det bör man vara hemma, visst det finns dom som jobba dagen innan men nej tack inte jag.

Ska ringa Älsklingen nu och höra hur han ha på det jobbet.

Pöss å Kjam //Tessan och BÄBIS

Kommentarer
Postat av: JONNA

åh grattis :)

2008-06-16 @ 23:56:53
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0