Kär och Lycklig!!!


Yes det är Jag, så otroligt glad att jag ha Peter.
Han gör allt för mig, han är så underbar på alla sätt.
Frågar alltid då han ringer hur bäbisen mår och hur jag ha det, kan inte ha det bättre än med honom.

I helgen ska vi till Östersund, mysigt värre.
Ska bli roligt att se lilla Theo och få lukta på lite bäbis, kommer bli ännu mer sugen och längta tills våran kommer =)
Lördag tänkte vi gå på stan lite, kolla och så ska jag se om jag hitta en ny väska.
Skicka sms till Katja för vi vill så gärna träffa henne, så får se om hon svara kan vara skoj att ses.
Va ju säkert över 1 år sedan vi såg henne, ja det måste det ha varit.
Peter flytta hit i mars förra året och sedan dess ha vi inte träffat henne så det är över 1 år sedan, tiden ha verkligen gått fort och nu tycker jag den kan gå ännu fortare.

Tåget går 16.32 i morgon, blir stressigt för Peter att hinna men det ska nog gå bra.
Han ha 15 minuter på sig ungeför från det att han kliver av bussen i stan och bort till tåget, så han ska hinna för så lång tid tar det inte.
Jag kommer åka in tidigare och vänta på han på tåget för jag tänker inte stressa då får jag så ont i magen och det vill jag inte.
Så lördag fyller svärfar och Peters systerdotter år, så det blir att fira dom och sedan grilla på kvällen kanske =)
Svärmor kommer väl på dan någongång, skoj skoj.
Man sakna alla så himla mycket eftersom man sällan ses, vi bor ju ändå 20 mil från varandra.
Skulle ju va samma sak om vi bor där, då skulle man sakna min släkt och jag skulle inte klara mig.
Peter klara sig mer utan sin släkt och vill inte flytta upp igen, så vi kommer för alltid bo i sundsvall även om jag är bra sugen vissa gånger att flytta upp så kommer jag ångra mig sedan och vill bo hemma i sundsvall igen.
Fast egentligen så skulle det nog inte spela sån stor roll, huvudsaken jag får bo med Peter så är jag glad och nya vänner och jobb finns där uppe också.
Umgås just inte med någon här iallafall så det spela som ingen roll känns det som, kanske blir annorlunda då man börja föräldra kurs och lär känna nya människor =)

Dags att sova nu, ska städa lite i morgon tänkte jag innan vi åker.
NATTI NATTI.
Trevlig Helg och Jonna jag ha glömt att knäppa kort på magen, ska be Peter göra det under helgen så får du se på söndag eller till veckan.
Hoppas du står ut, pöss och kram på dig tjejen och ha trevligt och mysigft med pöjken i helgen och lycka till med tatueringen =)

Älskar Dig Peter - Äntligen en helg tillsammans och med din släkt, kan inte bli bättre *LOVE*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0