Ledig dag =)


Skönt, fast Peter jobba så det är inte lika roligt.
Vi ska på stan om ett tag, tänkte äta lunch och kolla lite på barnsaker =)

Sedan blir det åka hem för mig, tänkte städa och diska om man orka i denna värme.
Otroligt varmt, alldeles föööör varmt men men sommar är sommar.

Är i vecka 17+1 nu =)
Tycker ibland om man känner hur bäbisen rör sig, men vet inte om det är inbillning eller om det är så.
Är såååå nyfiken vem som bor i min mage också, men vi ska inte kolla utan det får bli en överraskning.
Men kommer vi kunna hålla oss? Jaaaaa vi måste, för är mer spänning och se när den väl kommer.

Nu ringde Peters syster så ska surra med henne =)
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: JONNA

din mamma såg snäll ut=)

Åh, nu när du skrev om disk.. jag måste nog också diska kom jag på :( surt! fan, vad tiden går fort med din bebii :D så himla roligt!

2008-06-03 @ 11:38:21
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0