Lördag


Varmt varmt och åter varmt, uscha vad less jag är på denna värme.
Hoppas på dåligt väder hela sommaren, samt regn också.

Va på Ikea idag en sväng, skulle träffa Svärfar.
Peter fick 500 kronor presentkort för han fyllt år, kanon bra.
Nu jobba Peter och jag sitter här, ha så tråkigt.
Måste göra middag, roligt ensam eller inte.

Skulle vilja åka till farmor och träffa faster som är här uppe och hälsa på, men ingen ork till något alls.
Får se film och underhålla mig själv tills han kommer eller om jag sover då, men tror nog jag kommer vara vaken.

Dags att göra någon middag.

Peter Jag Älskar Dig


Kommentarer
Postat av: JONNA

Haha jaa fyfan! Varför gör dom så tro? Fick en kattbok av älsklingens mamma i julklapp, kanske borde ta och läsa i den.. hm, för jävligt förbannad, det blir man i allafall! jo, klart du skulle sakna dom isåfall..men då e dom ju alltid nära, o ni vet vart dom är o sådär:) sen kan det ju vara skönt när ni ska ha barn o så :) MASSA PUSS!!!

2008-06-07 @ 18:41:42
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0