Lördag =)


Hade After Work med jobbet igår, picknick och sedan krogen en sväng.
Jag hade ingen lust med krogen, gravid och tjock nej tack.
Men dom ville så gärna ha med mig, så följe med 1,5 timme och sedan åkte jag hem.
Hade så ont i ryggen och svanskotan så när jag kom hem blev det sängen på en gång.
Älsklingen jobba och kom hem kl 01.30 i natt, jag sov då.

Ska åka till mamma om ca, 1 timme.
Peter ska jobba så jag åker ensam, tråkigt att sitta hemma när han ska jobba så jag kan lika bra åka till mamma och kalle och mysa där.
Grilla och äta gott =)

Fick nytt datum för BF också när vi va på Ultra, den 17:e November.
Blev en vecka senare, men det spela ingen roll.
Bäbisen mår bra och det är huvudsaken, sedan spela det ingen roll när den kommer eller om det är en pojke eller flicka.
Men vi vet ju redan vad det är, men det tänker jag inte berätta.
Så namn är klart också, men sedan vet vi ju inte om det se ut som en sådan vi bestämt men det kommer den nog göra.

Ska packa ihop lite saker och mysa med Älsklingen innan Jag och BÄBIS ska åka.
Trevlig Helg!

Älskar Dig Peter och vårat lill hjärta =)

Kommentarer
Postat av: Tinna

Guuuu man blir så rörd av att titta på ultraljuds bilder... Det är helt fantastiskt !



Önskar dig en bra dag !

KRAM

2008-06-16 @ 21:33:06
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0