Måndag


Idag kom våran säng =)
Peter jobba så han ska montera ihop den i morgon, så sista natten med gammel sängen i natt *Underbart*
Sedan kom kläderna som jag beställt också, himla fint allting.
Fundera på att göra en till beställning, hehe.

Va till moster och åt middag förut fläsk, potatis och löksås *MUMS*
Peter börja jobba på Bite Line idag, så han ska köpa med sig pizza sallad hem.
Är ju sååå gott, känner mig hungrig igen eller sugen på något iallafall.
Måste nog ta mig en prommis på kiosken och inhandla något gott, Yes det ska jag göra =)
Eller orka jag? Hmmmmm måste fundera, men lika bra för finns ingen dricka hemma och det är jag beroende av att ha hemma just nu.

Dags att klä på sig och gå då.

Älskar Dig Peter

Vecka 18 idag, 22 veckor kvar *Opppps*
Tänker man så är det inte långt kvar, Mamma å Pappa längtar efter dig du som bor i min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0