Ryggen =(


Värkte som f-n då jag skulle kliva upp i morse och bege mig på jobbet, kände att det inte skulle funka så ringde och sjukskrev mig.
Ville inte, men vad skulle jag göra med en ond rygg =(

Ha suttit och skrivit ner allt som vi köpt till Bäbisen, ha köpt mycket i storlek 2-4 månader.
Så måste köpa lite i 1-2 månader också, inte så mycket i den storleken eftersom dom växer så mycket i början.
Peters Syster ha även massa som vi skulle få, för dom ska inte ha fler barn nu så då skulle vi få ta över dom.

Dags att fika något, bäbisen behöver mat och jag med =)

Älskar Dig Peter 

Kommentarer
Postat av: JONNA

har magen växt någt?:)

2008-06-25 @ 10:23:58
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0