Söndag


Otroligt trevligt igår och underbar MAT =)
Vi va och åt på tusen och en natt, hur bra som helst och trevlig personal.
Mamma fick sina presenter och blev super glad.

På kvällen såg Jag å Älsklingen film och myste, jag gick och la mig innan filmen va slut höll på att somna.
Sov länge idag, himla skönt.
Vi ha nyss duschat =)
Älsklingen börja jobba kl 17, tråkigt men men bra för honom.
Så jag får se vad jag hittar på.

Ska ner på affärn och handla lite saker som fattas till maten idag.
Tänkte göra en kött gryta =)

       image25

Älskade Mamma igår på Restaurangen, Lenka (Brorsans tjej) och Kalle (Mammas karl) i bakgrunden =)
Tack för en toppen middag, Älskar Dig Mamma.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

vilken fin mamma du har! håll hårt i henne!

jag vet inte hur många tatueringar jag vill ha..är sugen på massor men vill inte göra nåt förhastat =). nåt i nacken iaf, och på vristerna sen när jag får barn. och överarmen tycker jag är fint!
hur var det, hade du några tatueringar?

kram

2008-06-02 @ 15:34:10
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Tinna

Åhh tack snälla. Nu är där inlagda nya foton =)

Önskar dig en bra dag !!!

2008-06-02 @ 22:08:30
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0