Tisdag


Och jag ha jobbat kvällen.
Va först till tandläkaren innan jobbet och sedan när jag kom på jobbet skulle jag ha välkomst samtal med min tants anhöriga och det gick kanon bra =)
Sedan va det grillning med pensionärerna och anhöriga.

När jag kom hem hade Älsklingen monterat ihop sängen =)
Sedan va en tjej här och köpte våran gamla, bra med extra pengar.

Jonna en bild kommer på sängen, skulle lägga in den nu men det gick inte =(

Nej nu ska jag ta och bädda sängen och sedan lägga mig och läsa och sedan sova som en gravid prinsessa.
Älskar Dig Peter!!!

Kommentarer
Postat av: JONNA

hihi ja väntar, spännande :D

2008-06-10 @ 22:32:47
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0