Torsdag!!!


Ont i ryggen fortfarande, vad är det för fel!?!?!?
Måste prata med barnmorskan nästa gång, tyvärr är det inte våran rätta då för hon är på semester men den vi kommer få är nog bra hon med *Hoppas*

Vad ska Tessan göra idag då?
Ja hon skulle behöva städa, men vet ej om ryggen pallar det för då kommer jag få ondare sedan.
Så det blir nog bara vila och ta det lugnt, måste iallafall upp på Kiosken för att posta räkningarna och köpa glass =)
Ringa Peters Syster och säga att vi kommer inte i helgen, för Peter måste nog jobba på Lördag.
Så vi får åka upp dit senare, tråkigt när dom fått lilla Theo men vad ska vi göra.
Vi får åka upp när vi kan, det är ju så när man bor en bit ifrån varandra och vi inte ha bil och bara kan åka över dagen.
Svärmor hade funderingar på att komma på lördag eller söndag, Peter ha inte fått sin present än och hon kände att hon ville komma med pengarna för vagnen.
Fast vi ha sagt att vi klara oss iallafall, men hon ville inte ha på sitt samvete att vi lagt ut pengar..Hon är bra Söt svärmor min *LOVE*

Tiden rusa iväg, samtidigt som jag tycker den går så himla sakta.
På tisdag går jag in i vecka 20, halva tiden =)
Då ska jag gå lika länge som jag redan gjort och när jag tänker så ha det gått fort, men alla säger att sista tiden går segare så det är bara att ställa in sig på det då.
Det spela ju egentligen ingen roll, huvudsaken våran Bäbis är frisk och allt är bra när h-n är ute så spela det ingen roll när det blir.. Längtar så enormt mycket efter h-n, det ska bli så underbart när h-n väl är här hos oss =)

Vad ska man äta till middag idag då?
Ingen lust att laga mat, men man måste ju.
Kanske biffar, potatis och sås.
Låter himla gott, ska höra med mannen när han ringer om det blir bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv, vänta på att tvätten ska bli klar och sedan tvätta mera.
Förresten ingen som kan rekomendera en bra film?
Kanske kan hyra en sedan, tråkigt att bara se samma man ha hemma och alla dessa tv program som är skiiiiiit.

BÄBIS Jag längtar så enorm efter dig, du ska bara veta hur mycket Mamma å Pappa Älskar dig och längtar tills du finns hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0