Världens Bästa =)


Det måste jag ha, han är underbar.
Kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar Peter och hur underbar han är.
Sedan att han blir pappa till vårat barn, kan inte bli bättre.
Vill inte ha någon annan pappa till mitt barn, han kommer bli en underbar pappa.

Ha ändrat oss angående flicknamn nu också, hehe vi kan hinna ändra oss igen också.
Tror inte man ska säga namn innan, för det blir kanske inte så.
Sedan ledsna man kanske på namnet innan den kommer ut, min tanke sedan vet jag inte om det är så.

Ringde Peters syster förut, men inge svar och dom ha inte ringt upp vilket dom alltid bruka göra.
Kanske dom ha fått åkt in på BB och fått lilla Theo nu =)
Åååååå vad nyfiken jag är, dom ringer ju när det är klart så kanske i natt då eller i morgon.

Nu ska jag kolla runt lite och invänta älsklingen och kvällsfikat *Mums*

Peter - Amor Vincit Omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0