Vila I Fred..


Mamma fick ta bort katten Busen idag, 16 år gammal.
Uscha stackarn ha varit dålig ett tag och nu bestämde dom sig för att ta bort honom.
Vetrinären konstaterad även att han hade cancer i heal kroppen, stackarn.
Haft honom sedan han va 5 veckor, jag tycker det är jätte jobbigt.
Han ha ju varit som ett barn, uscha.
Men han ha det bättre nu, slipper lida.

GRATTIS till min kusin Johan som blev pappa åt en "liten" flicka idag kl. 12.34, 4890 gram och 54 cm lång =)
Stor flicka, jätte skoj för dom när dom ha en pojke sedan förut.

Stort Grattis till Älsklingen också som fyller 28 år idag =)
Han jobba, dom skulle förbereda inför i morgon.
Så vet ej när han kommer, snart hoppas jag.
Vill ju kunna umgås lite iallafall.
Sedan i morgon ska han jobba til kvällen också och lördag med.
Men men ska inte klaga, bra att han får jobba.

Faster från Skåne är här uppe nu, pappa med familj, farbror med familj och faster och farmor ska ut och ätai morgon och dom ville vi skulle följa med men det går ju inte då Peter jobba.
Men pappa tyckte jag kunde följa med iallafall, får se hur jag gör.
Ingen lust egentligen, men vore roligt att träffa Faster så får se hur jag gör.
Kan åka till farmor på lördag också och träffa henne.

Middag nu, korv med bröd =)

ÄLSKAR DIG PETER

Kommentarer
Postat av: JONNA

vad hemskt med busen=/ men han har det bättre nu, som du säger..

grattis till alla :D !!

2008-06-05 @ 19:40:04
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: JONNA

Jo förstår det :( större delen av ditt liv ju =/

ååh, roligt att det är så många som ska ha :D när ska alla ha då? :D PUSSAR!!!

2008-06-05 @ 19:57:31
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0