Ååååååå Yes =)

Ledig till Onsdag kl 12.30 *UNDERBART*
Är så trött nu..

Mår illa på morgonen, sover dåligt på nätterna, humör svängningarna berättar jag inte ens om och Peter han står ut det är ett mysterium.
Jag älskar dig så mycket säger han när jag fråga =)
Nu är han inne på att flytta, hmmmmm får se hur det blir med det.
Ska se först om det finns någon bra 3:a eller 4:a ledig.

Katterna går mig på nerverna, eller Maja mena jag.
Ska ringa vetrinären i morgon, för nu orka jag inge mera.
Så ska sterilisera dom och blir det inte bättre, då blir det kattmat *SKOJA*

Sket sig med showen vi skulle bjuda svärmor på.
För nu hade hennes gubbes ungar beställt det och hotel åt dom och sig själv för att han fyller 60.
Så blev lagomt less, vi hade ju bokat biljetter före dom och sagt åt svärmor.
Men som tur är så hade vi inte hunnit betala dom än, så vi tjäna ju 1800 kronor på detta.
Det är ju bra, så nu ska vi bara hitta något annat att köap åt henne men vi tror redan vi vet =)
Så fira henne den 3:e Maj när hon och Linda med familj kommer ner.

Ätit apelsin idag och det va det dummaste jag kunde göra, har exem överallt känns det som.
Tåll inte apelsin men hade sånt sug efter det så va tvungen att äta en och det får jag ångra nu men men gott va det iallafall och det är ju huvudsaken =)

Mys i soffan och sedan sängen.

Tack Peter för att du är MIN och står ut med mitt konstiga humör, men det går väl över någongång.
ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: jonna

Hahah du är ju så jävla skön therese "Så ska sterilisera dom och blir det inte bättre, då blir det kattmat *SKOJA*" HAHAH :D
och sen har du ätit apelsin fast du inte tål det haha du e så rolig gumman :) hoppas det är bra med dig annars ;) PUSS!

2008-03-24 @ 20:31:18
URL: http://maryj.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0