Första dagen

På nya jobbet idag och jag trivs kanon bra än så länge och kommer nog göra det i fortsättningen med.
Bra personal, bra boende och chefen =)
Himla bra chef, vart lite paff för sådan bra chef ha jag aldrig förr varit med om.
Sedan träffa jag Eva från bemmaningen också, hon sitter på jobbet =)
Jätte roligt att träffa henne, det är en tjej man bara älskar från första stund.
Så henne kommer man träffa fler gånger, jätte skoj.
Chefen fixa månadslön och anställnings papperen ringde hon om på en gång, tyckte det va konstigt att min gamla chef inte brydde sig men hon va ju inte riktig i huvudet heller så det va inte så konstigt men nu är allt fixat iallafall och det känns himla bra.
Skönt att man trivs så bra reddan, ska nog gå bra att jobba där =)
Himla skönt att slippa andra jobbet, så glad att man kom därifrån.

Ledig till helgen iallafall, men då jobba jag påsk istället men det gör inget.
Problemet är bara bussarna, men om det inte löser sig så får jag gå eller så löser sig det på annat sätt =)

Mys och tv som gäller nu, blir en tidig kväll klev upp 5 i morse.

Älskar Dig Peter


Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh vad bra att du trivdes på nya jobbet:)

2008-03-11 @ 20:08:45
URL: http://marioon.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0