JAG

Therese heter jag, 22 år fyller 23 på söndag (9:e mars) och bor tillsammans med min Älskade Peter.
Förlovad och planerar bröllop för fullt =)
Jobbar som vårdbiträde och ha fått fast jobb för ca. 1 månad sedan, ska börja på ett nytt äldreboende till veckan.
Det ska bli himla skönt, komma till ett nytt ställe och lära känna nya männsikor.

Jag är en social, trevlig, snäll och omtänksam människa som älskar livet och är världens lyckligaste med min Peter samt våra 2 katter Maja och Molly.
Tycker om att umgås med Peter, mina vänner, min släkt, läsa, resa, djur och så mysiga hemma kvällar med Peter och dricka lite vin =)

Innan jag träffa Peter va jag mycket ute och festa, nu är jag aldrig ute.
Får inte ut något av det, är hellre hemma och myser =)

Tatuerad och piercad tjej är jag också =)
2 piercingar i tungan, 1 i tragus och 1 i bröstvårtan.
Tatuerad i nacken, en tribal med ett hjärta.
Tribal med 3 blommor på ena överarmen.
Tribal med en ros och en fjäril på andra överarmen.
Ett kina tecken som betyder Evighet på ena handleden.
En näckros men tribal på vaden.
Peter ovanför fotknölen.
En fjärilssyrsa med stjärnor på underarmen.
Sist och minst en stjärna på halsen

Peter ha tatuerat in mitt namn på ovansidan handleden *Kärlek*

Ja det va lite om mig, mer behöver jag inte berätta.

Lite bilder kanske!?!?!?

                        
Peters Tatuering =)                    Min =)


      image5
                                   
                                                                     Kär och Galen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0