LångFredag

och det märks verkligen..
Tiden går sååå sakta.
Ska snart duscha tänkte jag och fixa till mig inför middagen och kvällen =)

Jag och Peter ha bestämt att vi kolla nog könet på bäbisen, lättare att köpa kläder och inreda rummet =)
Dock är jag lite emot att kolla, men får se hur vi gör.
Är överens om namn och så nu iallafall, fast det är klart när ungen är född är det inte säkert den ser ut som det vi tänkt och kanske blir något helt annat.
Jaja det återstå att se.
Kolla vi könet så ska vi inte berätta det, det behåller vi för oss själva =)

Vi ska sälja datorn också och skaffa en bärbar, slippa data bordet och så ha vi så problem vart det ska stå nu när bäbisen ska ha "gästrummet" där datorn och allt står.
Så en bärbar dator skulle passa oss alldeles perfekt =)

Älskar Dig Peter - Amor Vincit Omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0