Ledig dag

Hur underbart som helst, går inte att beskriva.
Behövde verkligen en ledig dag nu kände jag, visst jag trivs och så men ledighet behövs =)

Ringer vetrinären nu, men det är kö så får vänta ett tag.
Katterna måste steriliseras jag står inte ut längre...

Tänkte jag skulle göra rent kylskåpet idag, håller just nu på att tvätta.
Sedan skulle jag vilja åka och kolla på en dator, men det får bli i helgen istället =)
Angående flytten, vi bor kvar.
Orka inte flytta och leta lägenheter, sedan vill jag bo i granloholm och här finns det inga lediga.
Så bor kvar tills vidare iallafall.

Kan inte skriva samtidigt som jag håller telefon så avsluta detta och Återkommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0