Lördag Kväll

Moster, Tomar, Mamma och Kalle kom idag och gratta mig.
Av Moster och Tomas fick jag en ny kaffebryggare och rosor.
Mamma och kalle fick jag presentkort på Ikea, blomma och lite små plock saker =)
Jätte nöjd med allt, allt som jag önskat mig.

Nu vänta vi på att Svärmor ska komma, hon ringde för en stund sedan och hade 30 minuter kvar att köra så hon är nog snart här =)
Tänkte vi skulle handla nått gott tills ikväll då det är melodifestivalen och i morgon ska vi på Birsta =)

Tacopajer gjorde vi idag, himla gott blev det.
Kladdkaka till efterrätt och alla va mätta och belåtna.

Farmor ligger på sjukan, men hon ha inte ringt och berättat det utan fick redda på det iallafall.
Så när hon ringer ska jag säga åt henne att hon måste ringa och berätta, man blir ju orolig när man ringer flera gånger och inte får svar.
Men hon börja bli senil så hon glömmer väl att ringa, hon ringer nog in morgon och sjunger som hon bruka då jag fyller år =)

Nej dags att invänta svärmor =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0