Lördag!

Linda och Putte skulle komma, men nu vet dom inte.
Dom skulle lämna barna nu hos Puttes mamma, så fick dom se sedan.
Men så himla struligt, vill veta om dom kommer eller inte.
Så man kan planera något, vad ska vi göra annars idag?

Ikväll är det Melodifestivalen iallafall, ska se det.
Hoppas på Perelli, Sanna, Diamond eller Ronnedals =)

Vakna halv 8 i morse, kan inte sova längre på morgonen.
Men det är det värt, sova får jag göra senare i livet =)

Ledig på måndag, Jag å Älsklingen ska iväg då på morgonen sedan ska han åka på jobbet.
Jag tänkte jag skulle åka på Bruksgården och hämta alla mina kläder, fick inte med mig alla jobb kläder.
Så ska hämta dom på Måndag då jag ändå är ledig tänkte jag.

Kanske plocka ihop och städa lite?
Låter tråkigt men va f-n det måste ju göras.
Peter bytte kattlådan idag, första gången =)
Han är så illa tvungen nu, för jag får inte göra det längre.
Inte detta år iallafall =)
Städning börjas inom 5 minuter =(

Älskar Dig Peter.
Snart är vi fler =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0