Måndag


Ledig idag, men finns inget att göra.
Älsklingen ligger och vila, måste göra något blir galen annars.

I morgon börja jag jobba på Kristinelund =)
Spännande och lite nervöst, men himla skoj ska det bli.
Skönt att slippa Bajskliniken och allt där, glad att man fick ett nytt ställe men vem vet man kanske kommer tillbaka men det hoppas jag verkligen inte.

Vart ha du tagit vägen?
Ha du glömt att komma till mig, haha vill inte att du ska komma heller *LER*

Vad ska man äta för middag idag då?
Blir nog något sedan helgen, finns så mycket kvar och sedan måste vi frysa resten.
Ska ta och ringa Linda nu och höra hur det gick för Putte igår med nya bilen =)

Älskar Dig Min Blivande Man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0