Onsdag

Ska jobba kvällen idag, känna bra =)
Skönt att få sovit ut, va helt slut igår.
Men nu är jag pigg och laddad inför en jobb kväll.
Så på torsdag jobba jag helt ensam, lite nervös men det kommer gå bra.
Fick beröm igår och det kändes himla bra, kommer klara detta.
Nu vill man lixom bara åka på jobbet för det är så roligt =)
Än så länge, hehe det kanske blir värre sedan men det tror jag inte.
Arbetskamraterna är bra, men skenet kan ju bedra men det tror jag inte för dom är super gulliga.

Vet inte när jag sluta idag, för jag fick till 21.30 men i pärmen på jobbet står det 20.00 så får se när jag sluta =)
Skulle ju va skönt att sluta 20 så det blir kanske så *Hoppas*

Nej nu ska jag packa ner middag och göra mig klar.
Saknar Dig Älsklingen Min, Puss på Dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0