Onsdag

Ska på sjukhuset idag på cellprovs kontroll, jag fick det för ett tag sedan men då jag fick veta att jag va gravid skulle jag ringa och avboka.
Men då sa barnmorskan att det va bra att jag gjorde det nu, så är det klart slipper jag göra det senare i graviditeten.
Sedan efter det är det jobb, fast sluta kl 20.00 ikväll så det är skönt =)
Jobbar tyvärr hela påsk, inte alls motiverad för det, men men det blir bra med pengar får se det så.

Mår iallafall bättre idag, skönt är det.
Hatar när jag mår så dåligt som igår, speciellt då man är på jobbet vill ju inte börja stor gråta på jobbet precis.
Fast det är ju hormonerna som spökar och det vet dom om så det skulle väl inte va så konstigt om jag grina.

Min kusin och hans familj kommer upp från Skåne över påsk, så på fredag ska vi ut och äta allehopa.
Är väl ca. 20 stycken som ska ut och äta, så det bli spännande och roligt =)
Fick sms av honom igår och gratta för att vi ska bli föräldrar, alla vet om det nu *LER*

Nej nu ska jag fika, varit vaken 2 timmar men ha inte kunnat ätit något än så måste äta något nu känner jag.
Ska köpa något sedan också att ha till middag på jobbet.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0