Outsiders =)

Bra att folk inte skäms för vem dom är, en tjej som amputerat sina ben och nu ha stål ben visa gärna upp dom.
Hade jag vart i hennes kropp hade jag nog velat haft byxor hela tiden, men hon ha kjol för att visa upp sina ben.

Linda och Putte kanske kommer i helgen, dom har barnvakt så då skulle dom kanske komma hit en dag i helgen *HOPPAS*
Så man får se och känna på bäbis magen, dom ha öven kommit överens om namn nu.
Men jag tycker personligen inte att det va fint, men dom som väljer och sedan kommer han ju inte kunna heta något annat än det dom bestämmer man kommer ju bli van =)

Frysen vart kanon bra efter jag frosta av den, behövdes verkligen =)

Om den ha inte kommit än, håller tummarna *LER*

Nej nu måste jag göra nummer 1 på toa innan outsiders börja igen.

Peter, Jag Älskar Dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0