Peter

Gud vad Jag Älskar Dig, är så otroligt glad att jag har dig.
Du ska bli pappa ill vårat barn, du är helt enkelt BÄST.
Jag älskar dig så otroligt mycket så ord räcker inte till, ska bli så mysigt i helgen.
En helg tillsammans, finns inget bättre.
Fredag kväll och natten ska vi ha brorsans pojke, dom hämtar honom på lördag.
Ska bli spännande, vi ha haft honom förr men han ha aldrig sovit över natten =)
Så detta ska bli intressant och se hur det går, men han är ju så snäll så det kommer gå bra.
Måste ju öva lite nu *LER*

Vakna tidigt idag, men jag gick ju och la mig tidigt igår också så det är inte så konstigt.
Ska bli intressant och se idag vad man får för lön, är såååå nyfiken.
Vid 12 bruka man kunna ringa och kolla =)
Fredag efter jobbet blir det lite shopping, Peter ska köpa byxor och kallingar och sedan ska vi hem för att invänta Lill Sebbe =)

Nu ska jag titta runt lite sedan duscha, är så varm vet ej om jag börja få feber =(
I natt svettades jag så va tvungen att öppna vädrings fönstret.

Älskar Dig Peter 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0