Skärtorsdag

Som en vanlig dag tycker jag, inte märkvärdigt alls.
Ledig i morgon tack och lov så man får sova ut, är ju så trött jämt.

Sedan jobba jag lördag, söndag och måndag suck suck och åter suck.
Men det blir bra med pengar och det behövs verkligen nu till den kommande bäbisen =)

Prata nyss med Syster, hon är så less.
Vill möblera om i rummet, köpa nya möbler och skaffa tv.
Hehe kommer själv ihåg då man va 13, hon ha sånna bekymmer med kläder och sånt nu.
Så till henne är det lätt att köpa presenter och julklappar, lillebror är det också lätt till.
Ska bli skoj att träffa dom i morgon, så sällan man träffa dom och varje gång man ses så tycker man dom vuxit och blivit sååå stora.
Snart är dom vuxen och skaffa barn dom med, nej uscha så fort får det inte gå.
Dom är ju fortfarande liten för mig =)
Syster tycker det ska bli så roligt att bli moster, mycket leksaker skulle hon köpa.
Stopp i backarna sa jag då, ungen ska inte ha för mycket leksaker.
Den ska leka med allt också, någon måtta får det vara.
Inte överdrivet, den leker ändå inte med allt.
Men jag ska ta mina gosedjur från då jag va liten hem hit, dom är ju fortfarande i Indal.
Ha stora nallar som är så fina som jag tänkte bäbisen skulle få, sedan ha dom väl massa kläder också.
Gamla men man kan ju kolla igenom iallafall och se om det är något man vill ha.

Dricker vichy vatten nu för att illamåendet ska bli bättre, det hjälper sägs det men vet ej om jag tror på det riktigt det är ju värt en chans att prova iallafall.
Är så glad att jag inte är sugen på massa gotta, frukt är jag sugen på och det är ju himla bra =)

Nej film och mys som gäller nu, måste passa på nu när man är ledig =)

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0