SKIT väder =(

Så j-vla tråkigt väder, man blir ju deprimerad.
Jobbar kvällen idag med...
Det är så många boende på jobbet, men finns knappt nått att göra iallafall.
Många klara sig själv och det är mat och fika hela tiden, trivs kanon bra.
Inte kommit in i allt än, men det kommer.
Idag jobba jag "ensam" för första gången, ha gått inskolning nu 2 dagar och det ha gått kanon bra =)
Vissa saker är bättre här medans andra saker är bättre på förra jobbet, men man vänjer sig.
Det enda man sakna på förra jobbet är att där kunde man allt och behövde inte fråga, nu är man inte inne i allt och jag jobba på sidan söder och norr sidan vet jag inget alls om.
Så det är lite jobbigt eftersom när man jobba kväll ha man hand om båda sidorna, men man är ju 3 på kvällen så man hjälpts ju åt.
Sedan på morgonen så jobba jag ju alltid på söder och då är man oftast 4 stycken men ibland 3 så det funka bra.
Vet ju iallafall vad alla på min sida hetet nu =)

Känner mig inge glad idag, ledsen och vill bara gråta.
Vet inte varför, kände det direkt när jag klev upp.
Fattar inte varför egentligen...
Kanske är vädret?

Prata med Älsklingen innan jag klev upp, han är så go och gullig =)
Sakna honom så mycket, ska bli skönt att vara ledig i helgen så man får rå om varandra riktigt.
Han skulle låna filmer av den andra Peter på jobbet, så i helgen blir det film hela helgen och massa mys.
Hans syster och man kanske kommer på lördag, så då ska vi väl gå med dom på Ikea på lördag men sedan åker dom hem igen.
Dom skulle bara åka ner över dagen, för att sedan åka hem och ta hand om varandra nu när dom äntligen ha barnvakt..

Va tvungen och skicka ett sms till Älsklingen, så man blir lite gladare =)

Nej nu ska jag läsa tidningen, sedan duscha och göra mig klar inför jobbet.
Ska prata med chefen någon dag också, hon vill veta hur det går och så =)

Älskar Dig Peter, om det ändå vore helg.
Vill så gärna lägga mig och mysa tillsammans med dig och bara känna din närhet.
Puss på dig Älsklingen min

Kommentarer
Postat av: Jonna

hoppas du blir gladare idag vännen. tänk på allt du har, för du har allt man behöver för att vara lycklig o glad :) puss&kram

2008-03-13 @ 11:53:07
URL: http://marioon.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0