Söndag - Påsk Dagen

Snart är äntligen Påsken över, inget speciellt och ha jobbat hela helgen plus i morgon.
Blir bra med pengar som ska sparas =)

Va ut och åt med hela gänget i fredags, himla bra ställe och kanon bra mat.
Sedan åkte vi alla till PA med familj i Bosvedjan, vuxna drack alkohol och vissa fick inte dricka.
Ruttan körde, Anette ha Agnes, Åsa och Jag gravida =)
Blev en tidig kväll för Mig och Peter, kom hem vid 22 tiden jag skulle ju upp och jobba lördag.
Så ville komma hem i tid och sova, Peter va lite full =)
Lördag jobb och jobbat idag med, slutade 16 men egentligen 17 men vi fick gå 1 timme tidigare =)
Så skönt att få kvällen hemma, sedan i morgon jobba jag till 16 egentligen 17.
Ledig tisdag och det ska bli sååååååå skönt =)
Sova ut och sedan tänkte jag grov städa kylskåpet och fixa här hemma.
Beroende på hur jag mår och hur mycket jag orka.

Peter hyrde 2:a filmen av Irene Huss, så vi tänkte se den ikväll.
Han se LA INK nu så efter det tänkte vi slå på filmen och sedan blir det sängen för min del, ska upp tidigt i morgon.

Ska åka och kolla på en bärbar dator till helgen tänkte vi, vet inte alls vart data bordet ska vara sedan då det blir bäbis rum och då ska vi unna oss en bärbar datorn istället =)
Och en byrå till sovrummet =)

Uscha vad trött jag är, orka jag verkligen se film ikväll?
Hmmmmm får överväga, kanske bättre att se den i mogon?

Älskar Dig Peter - Du kommer bli en så bra Pappa.
Det märktes verkligen i Fredags hur mycket du Älskar barn och tar hand om dom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0