Söndag

och Jag längtar tills i morogn bitti =)
Ska på M och kolla och sedan ska Peter åka på jobbet, jag är ledig i morgon.

Idag ha Brorsan varit här och grattat mig i efterskott, fick en blomma *Snålt*
Nej då tanken som räknas...
Så den 28:e ska han och tjejen ut och äta och gå på bio, så vi ska ha sebbe på kvällen och över natten =)
Måste ju öva nu när det är våran tur snart..

Sedan idag ha vi bara legat och kollat på film, tagit det lugnt.
Känner att jag måste det, ha haft ont i magen idag vet ej varför.
Är även Singing Bee ikväll, men tycker inte det är så där jätte bra.
Tror det blir film istället, sedan en tidig kväll.

Älskar Dig Peter, I Morgon Är Det Dags *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0