Suget

efter köttfärs piroger är enormt =)
Så Älsklingen skulle köpa det åt mig, sååå gott.

Tvättat idag och städat kylskåpet, sovit lite och nu vänta jag på Älsklingen =)
Ikväll blir en myskväll, är så mys sugen.

Hungrig är jag också, ätit kalaspuffar idag och 2 äpplen.
Inte mycket, nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta en ko =)
Skrivit räkningar ha jag också gjort, alltid lika skoj.
Ska bli spännande och se vad man får i lön, om det är mer än man tänkt sig.
Blir det mindre då kommer jag säga upp mig, hehe.
Nej då det gör jag inte, trivs faktiskt bra på jobbet nu.
Nu är jag mer inne i jobbet än förut, känner mig välkommen och omtyckt =)
Visst sakna förra stället lite, men så är det väl.
Skönt ändå att börja nytt och allt.

Den 19:e April ska vi på klädbytar dag med Brorsan och hans tjej.
Den helgen ska vi va hos mamma och kalle, så det passa bra att vi följer med dom på det.
Massa fint säger dom att det är där, barnkläder och allt till Salu =)
Passa oss perfekt, vi som inte ha en enda barnsak.
Måste köpa precis ALLT, men det ska bli skoj.
Kommer handla ihjäl oss =)
Brorsans tjej hoppas att vi får en flicka så hon får köpa klänningar, så det är skoj att hon tycker det är roligt att vi ska ha barn =)

Nej nu ska jag avsluta och invänta Älsklingen som kom nu =)
Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: emma

Jadu,du måste vara bra sextokig du:) hehe...De är bra de,passa på nu innan bebisen kommer...

2008-03-25 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0