Tisdag

Ska jobba kvällen =(
Ha inte kommit in i jobbet riktigt och inte arbetskamraterna heller, men det kommer väl.
Men just ju är jag inne i en period då allt känns skit, gråter för ingenting och vill bara ligga under täcket och vila.
Jag kan inte säga att jag inte trivs eller trivs på jobbet, det ha inte gått så lång tid än.
Måste ge det en chans iallafall, ska se efter helgen hur det går.
Ska ju inte behöva må dåligt för att åka och jobba, men det är väl för jag mår som jag gör nu också =(
Tur Peter finns, vad hade jag annars gjort.
Sånna här humör svängningar trodde jag inte man skulle ha då man är gravid, men jag står ut med det för det ger med sig och man får något vackert av det hela =)
Nu ska jag tänka positivt så jag inte mår ännu sämre, men kan inte rå för att allt är jobbigt just nu.

Ska duscha nu och göra mig klar, sedan mysa med Peter innan jag åker.
Älskar dig mer än allt annat, är så glad att jag har dig och att du ska bli pappa till vårat barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0