Torsdag

Kan inte sova länge på morgonen, blir så elak.
Solen lyser in i sovrummet, måste fixa nått längst ner på persiennen så det inte lyser in.
Man vill ju kunna sova ut när man kan, börja kl. 14 idag och jobba till 20.30...
Skönt, ha nyss diskat lite och Älsklingen skulle diska när han kom hem men nu är det inte så mycket han behöver diska.
Han ska handla det sista idag efter jobbet inför helgen, fyller år på Söndag så kommer va folk här hela helgen.
Hade velat va ledig på fredag för att städa riktigt innan Pappa, Ruth och syskonen kommer.
Men jag tänkte ta friskvårdstimme och ingen rast så kan jag sluta 14.15 och då hinner jag fixa lite innan dom kommer.

Måste fixa någon middag att ta med på jobbet idag, för det är blodpudding där till middag och det äter jag inte.
Så antingen fixa jag nått innan jag åker eller köper en sallad =)
Måste även köpa tuggummi, höll på att bli galen igår kväll när jag jobba för jag va sugen på något hela tiden.
Så ikväll gör jag inte om den missen, tuggummi eller lakrisal =)

Ska ta å äta frukost nu sedan vila lite i soffan så man orka med kvällen.

Älskar Dig Peter - Amor Vincit Omnia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0