Underbar Dag

=)

Myst ikväll och tagit en varm dusch tillsammans, en helt perfekt födelsedag.
Älsklingen gick och la sig för en stund sedan, han ska upp tidigt och va trött.
Jag är inge trött så blir uppe tills jag är trött, tänkte se en film tror jag.

Älsklingen gjorde DET idag också, så himla gullig =)
Han är verkligen mannen i mitt liv, trodde inte han skulle göra det men han gjorde det idag och på min födelsedag dessutom *ÄLSKAR*

Världens bästa dag idag =)

Tack för att du älskar mig för den jag är, det betyder jätte mycket.
Kan inte med ord beskriva hur mycket du betyder, du är mitt liv.
Älskar Dig idag, i morgon, nästa månad och för all framtid.
Puss /Din blivande Fru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0