Borta Bra Men Hemma BÄST =)

Åkte till Indal i fredags, åt tacos och såg på tv.
Blev sängen ganska tidigt, ensamt och saknade Peter så enormt.
Lördagen kom och vi åkte för att kolla då lillebror konfermerade (eller hur det stavas) sig och sedan kl. 18 hämta vi Peter efter jobbet för att åka och grilla.
Mycket gott men kvällen tråkig och jag fick grina en skvätt =(
Sista gången vi åkte dit och sov iallafall, mycket mycket tråkigt men det är hennes fel.
Sa åt pappa också, känns som vi kommer tappa kontakten men jag orka inte bry mig för jag fick bara skäll och det tar jag inte då jag ej gjort fel.
Så om det nu mot all förmodan skulle bli så att vi åker dit får dom f-n fixa så man kan sova riktigt inte som en j-vla luffare... IDIOTER...

Men den där j-vla f-ttan ha alltid varit sådär, förlåt för ordvalet men blir såååå arg.
Hon är inte ens värd 5 öre i mina ögon, tråkigt för det är pappa och syskonen som blir drabbade för att vi inte vill hälsa på men men vad ska jag göra.
Krypa så lågt för att hon ska bli glad?
Nej tack det skulle jag aldrig göra.

Ikväll är det massa mys som gäller och i natt blir det att ligga i Peters famn och sova, ha saknat honom såååå mycket och speciellt att få sova tillsammans.
Tyvärr så jobba han kväll i morgon då jag är ledig, men men så är det.
Så jag får väl städa eller något sådant roligt..

Älskar Dig Peter, kommer och myser med dig nuuuuu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0