Ensam ikväll, Peter jobbar...

Yes han ha börjat på Primero idag, roligt för honom men tråkigt för mig att vara ensam på kvällarna.
Sedan vissa helger jobba han, så vi kommer inte ses mycket men men så är det.
Han ska jobba i helgen, så jag åker till Indal ensam tråkigt nog.
Men kan ju va bra att va ifrån varandra också och känna saknad men ändå sååå himla trist.
Så ikväll vet jag inte när han kommer hem, kanske till och med sover då han kommer.

Ha precis diskat, tänkte jag skulle städa lite men va tvungen att vila mig nu och sätta mig här lite.
Åt middag hos Moster idag, gör inte mat till mig själv.

Dags att sätta på sig städ kläder och städa lite kanske.

Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0