=(

Saknar min Älskling sååååååååååå mycket, vi sågs på stan en snabbis efter jag slutat jobbet och innan han skulle börja.
Han jobba till sent ikväll och jag ska upp till Pappa med familj, precis gjort mig klar och packat.
Lånat en tröja av Peter så man får känna hans lukt iallafall =)
Vi bruka inte va utan varandra så här länge, så därför känns det nu lite halv jobbigt.

Han jobba ju så han ha det han gör, visst jag är med pappa och alla men ändå.
Vi ska iallafall hämta Peter i morgon så ska vi grilla, så då ses vi.
Värst blir att sova ensam, i natt kom han vid 1 tiden då sov jag redan men vakna till då han kom nerkrypandes i sängen och va ju då mys sugen och ville mysa lite.
Så vi låg och myste och prata lite för att sedan sova igen.

Dags att göra sig redo och gå till pappas jobb nu och sedan åka.

Peter, saknar och älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0