Fredag

Ringde sjukvårdsupplysningen igår och dom hade ingen tandläkare på kvällarna så dom hänvisa till 112 för dom kan säga vilken som ha tandläkar jour.
Så ringde dit och där hade dom inte det, men då sa jag som det va och dom sa att dom inte kunde göra något.
Så ringde tillbaka till sjukvårdsupplysningen och sa det, men då sa dom att 112 hade en lista med nummer och vem som ha jour.
Så ringde åter till 112 men dom sa att det inte va så, nehe men varför säger sjukvårdsupplysningen det då?
Ingen aning sa det lata fitt-n, då sa jag: Du är väl för lat för att kolla, idiot och slängde på luren.
Hade så j-vla ont och va helt hysterisk, så det va bara att stå ut med värken som va oändlig.
Gick och la mig vid 9 tiden för att försöka sova, somna till halv 2 och gikc då och la mig i soffan och kolla på tv.
Kunde inte ligga och vända och vrida på mig i sängen, så nu är man lagomt trött =(
Tandläkaren öppna 7.45 så ska ringa då, måste få en tid nuuuuu och dra ut tandj-veln.
Jag står inte ut att vänta länge för då blir jag inlagd på psyk, så j-vla ont gör det.

Ha äntligen fått en tid för att sterilisera katterna också, på onsdag kl 8 så det blir kanon bra =)
Slipper dom lida längre med att skrika dag som natt och vi slipper bli less och irriterad.
Kosta en hel del men det är det värt, sedan tandläkaren idag.
Tur man ha pengar undan sparade =)

Älsklingen ska strax åka och jobba, suck =(
Jag som ville ha sällskap till tandis, är lite rädd och det gör så in i helvete ont.
Men jag är 23 år ska ha barn så jag måste klara mig själv *LER*

Dags att pussas lite ;)
Älskar Dig Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0