Glad och inte glad


Är så glad att Älsklingen får jobba och på fredag ska han jobba på travet från 12.00 till natten.
Men jag då? Ensam och ha tråkigt, fan fan fan.
Bra för honom iallafall, men såååå tråkigt för mig.
Fast ska inte klaga, hade kunnat varit värre att han inte får jobba alls och inte får pengar så ska vara glad.
Men jag vill inte vara ensam, uscha hatar verkligen det.
Satt och fundera förut och jag är så otroligt lycklig lottad som får leva med världens bästa (enligt mig), han är det bästa jag kunnat fått och jag älskar honom över allt annat.
Skulle aldrig aldrig någonsin klara mig utan honom, vill inte leva utan honom.
Han känner detsamma och det känns trygg och jag vet att han älskar mig över allt annat.

Jag kan till 110 % säga att vi kommer leva tillsammans för alltid, kan inte tro att någon ska hända så det tar slut.
Visst ska inte säga inte, men jag tror inte det.
VI skulle inte ha gjort vissa saker då om vi inte trott på detta till 110 %, men man vet ju egentligen aldrig.
Men som det känns nu finns det ingen annan och jag skulle inte vilja leva utan Peter, jag ha det sååå bra och kan verkligen inte få det bättre.

Peter kommer nog hem sent ikväll och jag är trött.
Ska lägga mig och läsa lite nu och se om jag orka vara vaken tills han kommer.

Älskar Dig Peter

Kommentarer
Postat av: JONNA

Jag missar dig hela tiden på msn när du skriver ju pums :( Vad fint du skriver, hoppas peter läser din blogg:) ni kommer få världens goaste barn och bli världens lyckligaste familj!! kramar

2008-05-27 @ 23:03:17
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0